תחי ישראל - אין לנו ארץ אחרת

תחי ישראל -אין לנו ארץ אחרת

אתר להשוואת מחירי ביטוח נסיעות shukabit.co.il

מחבר:
בתאריך:

שוק הביטוח, shukabit.co.il, הוא אתר להשוואת מחירי ביטוח, שרשתטק פיתחה בו את המחשבון להשוואת מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל. המחשבון מספק השוואת מחירים ותנאים בין חברות הביטוח המובילות, ומאפשר לגולשים להשוות ולקבל ביטוח נסיעות במחירים משתלמים. לעיתים, ההפרש בין המחיר הנמוך לגבוה יכול להגיע למאות אחוזים, ולחסוך מאות ואף אלפי דולרים בכל יציאה מהארץ. לא רע בכלל בשביל פחות מ-5 דקות של גלישה נינוחה באינטרנט.

homepage shukabit.co.il

 

מראה והתנהגות ייחודיים

אתר שוק הביטוח shukabit.co.il כולל רכיבי תוכנה שפותחו במיוחד בהתאם לדרישות הלקוח שמטרתם לתת חוויית גלישה כמו באתרים המובילים בחו"ל. במסגרת זו, שולבו אנימציות ייחודיות, ונעשתה התאמה של האתר לניידים באופן המדמה חוויית גלישה של אפליקציה אף שזהו אתר אינטרנט לכל דבר. בין הטכנולוגיות בהם נעשה שימוש באתר האינטרנט: אנגולר ו-PHP.

 

תוכנה להשוואת מחירי ביטוח

רשתטק פיתחה עבור האתר רכיב תוכנה המאפשר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל. רכיב התוכנה מאפשר השוואה בין חברות הביטוח תוך התחשבות בפרמטרים שונים, ובהם:

  • סוג החופשה
  • תוספת עבור ספורט חורף, ספורט אתגרי או חילוץ
  • מצב רפואי קיים
  • הטבות ייחודיות
  • טיפים שמספק סוכן ביטוח ותיק בתחום
  • ליווי ע"י סוכן ביטוח
  • רכישה מאובטחת באחת מ-6 חברות ביטוח מובילות
  • ועוד...

compare travel insurance in shukabit.co.il

התוצאות המתקבלות בממשק להשואת ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת את המחיר הכולל של הביטוח, את פרטי הביטוח (גם בגרסת PDF) ומחיר דולרי ושקלי, כששער הדולר הוא השער המעודכן לפי שער בנק ישראל לאותו יום.

compare travel insurance in shukabit.co.il - results page

   

חוויית גלישה ושירות אישי של סוכן ביטוח

אין דבר קל ופשוט יותר מאשר להשוות בין מגוון החבילות, חברות הביטוח המובילות, ומחירים שהם בין הזולים בארץ אבל לשוק הביטוח יש עוד אס בשרוול כי הרכישה נעשית באמצעות סוכנות הביטוח הוותיקה קציר בע"מ מה שאומר שבעת צרה, והלוואי שלא תבוא, יש עם מי לדבר כי סוכני הביטוח של הסוכנות עומדים לרשותך 24/7 בטלפון ובווטסאפ.

   

לא חייבים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

השוות וקיבלת מבחר הצעות מחיר משתלמות ביותר לביטוח הנסיעה הבאה שלך לחו"ל אבל אתה עדיין מתלבט. אין בעיה! אתה מוזמן לשלוח לעצמך תזכורת שתחכה לך בתיבת הדוא"ל כדי שתוכל לרכוש את ביטוח הנסיעות לחו"ל במחירים ובתנאים הטובים בארץ מתי שתרצה על ידי לחיצה על הקישור המצורף למייל התזכורת אותו תשלח לעצמך.

   

מחשבון ביטול נסיעה וקישור ישיר לרכישה בחברות הביטוח

אנחנו חיים בתקופה בלתי צפויה, כפי שחווה על בשרו כל אזרח במדינה, ועל כן הצוות המנוסה של אתר שוק הביטוח מציע מחשבון ביטול נסיעה הכולל השוואת מחירים וקישור ישיר לרכישה בחברות הביטוח כדי שאפשר יהיה לקבל החזר על מחיר הנסיעה או חבילת הנופש על כל מקרה שלא יהיה.

 

לא רק ביטוח נסיעות

אתר shukabit.co.il עמוס במדריכים, עצות וטיפים שיסדרו אותך בכל הנוגע לביטוחים. בין סוגי הביטוחים המוצעים באתר: ביטוח דירה ומשכנתא, ביטוח רכב, קיצור ביטול נסיעה, וכמובן ביטוח נסיעות לחו"ל.