קידום אתרים
המטרה הבסיסית של קידום אתרים היא להביא לאתר כמה שיותר גולשים שירכשו את המוצר, והשיטות לקידום אתרים הן מאוד סטנדרטיות: שיפור מבנה האתר, כתיבת תוכן מעניין ומושך, מילות מפתח פופולריות והשגת קישורים נכנסים. השיטות האלה יכולות לקדם את האתר אבל לא מספיק, מפני שפחות או יותר כולם משתמשים בהם, ולכן היתרון היחסי של האתר שלכם לא יכול לבוא מהן, וצריך שיטות נוספות להביא גולשים לאתר. זה המקום לחשוב קצת מחוץ לקופסה (הקופסה היא המחשב) על אפשרויות נוספות פשוטות וזולות לקידום האתר. במאמר זה קיבצתי 7 דרכים "מחוץ לקופסה" לקידום האתר:
1. הפצת פלאיירים
אם ברשותכם אתר אינטרנט שמספק שירותים באזור מסוים אז הדפסת והפצת פלאיירים בהשקעה כספית לא גבוהה יכולה להביא לקוחות מהאזור הסמוך לעסק. גרסה קצת שונה של אותו רעיון היא לתלות פלאיירים על לוחות המודעות העירוניים. מניסיוני, בכל עיר יש לא מעט לוחות מודעות עליהם ניתן לפרסם שירותים בחינם.
2. פרסום על גבי רכבים
אם תדביקו על המכונית הפרטית או המכונית של העסק את כתובת האתר, תוכלו למשוך קונים רבים מהאזורים שבהם אתם נוהגים לספק את השירות. גרסה אחרת של רעיון זה היא לרכוש בסכומים נמוכים שטחי פרסום מתחנות מוניות שפועלות באזור.
3. לתת הרצאות
תמיד יימצא קהל שישמח לשמוע על תחום עיסוקכם. זה יכול להיות קהל תלמידים בבית-הספר, קהל בבית אבות וכמובן שעמיתים למקצוע בכנסים המוקדשים לנושא עיסוקכם. במצגת שתלווה את ההרצאה צריך להדגיש את כתובת האתר או לפחות את שמו כדי שיהיה קל להגיע לאתר מגוגל וממנועי חיפוש אחרים.
4. לצרף לחתימה במייל את כתובת האתר
אם תצרפו למיילים שאתם שולחים חתימה אישית עם לינק לאתר שלכם, תוכלו "להכין להנחתה" לאנשים שאתם אתם מתכתבים. הסיכוי שאדם שמכיר אותך ילחץ על הלינק ויגלוש לאתר, גם אם מתוך סקרנות בלבד, הוא מאוד גבוה, וזה יכול להגדיל את התנועה לאתר. במקרה היותר טוב, המכותבים הם לקוחות פוטנציאליים או לקוחות שכבר רכשו מאתנו מוצרים, ואז לינק לאתר יכול להגדיל את הסיכויים למכור להם. באתר זה מדריך שמסביר כיצד להוסיף חתימה למייל.
5. ליידע מכרים על קיומו של האתר
דרך נהדרת להגדיל את התנועה לאתר היא לידע את המכרים, חברים וקרובי משפחה על האתר שלכם. אפשר לעשות זאת בנסיבות חברתיות שונות, ואז אפשר להזכיר את האתר במסגרת השיחה שאתם מנהלים. לדוגמה, אפשר לספר על תוכן חדש ומעניין באתר,או על שירות שאתם מציעים דרכו. מניסיוני, תמיד עולות בשיחות אלה עצות לייעול האתר, ואף הסיכויים לקבל לייקים לאתר גבוהים יותר כשמדובר במכרים וחברים.
6. לכתוב מאמר או טור בעיתון מקומי
אפשר לכתוב בעיתון המקומי כתבה או לפרסם טור בחינם שבו כתובת האתר תופיע באופן ברור. אם המאמר יכיל מידע מועיל, משעשע או איזה שהיא פיקנטריה, אז הוא עשוי בהחלט למשוך את הקוראים, ולהביא לקוחות לאתר ולעסק.
7. לחלק כרטיסי ביקור עם כתובת האתר
מאוד כדאי להסתובב עם כרטיסי ביקור בכיס שעליהם מופיעה כתובת האתר במקום בולט. את כרטיסי הביקור מומלץ לחלק לאנשים שאותם אתם מכירים. שוב זו גישה מסורתית שבאמצעותה אתם יכולים לשווק את שירותיכם ללקוחות רלוונטיים ביותר.
לסיכום
המשותף לדרכים שציינתי שאילו שיטות מסורתיות לקידום עסקים, באופן כללי ולאו דווקא לקידום אתרים. כל השיטות שהזכרתי יכולות להביא תנועה נאה ורלוונטית לאתר יחסית במאמץ לא גדול ובהשקעה כספית מאוד נמוכה. מומלץ לנסות...
אהבתם? לא אהבתם? דרגו!
0 הצבעות, ממוצע 0 מתוך 5 כוכבים
המדריכים באתר עוסקים בנושאי תכנות ופיתוח אישי. הקוד שמוצג משמש להדגמה ולצרכי לימוד. התוכן והקוד המוצגים באתר נבדקו בקפידה ונמצאו תקינים. אבל ייתכן ששימוש במערכות שונות, דוגמת דפדפן או מערכת הפעלה שונה ולאור השינויים הטכנולוגיים התכופים בעולם שבו אנו חיים יגרום לתוצאות שונות מהמצופה. בכל מקרה, אין בעל האתר נושא באחריות לכל שיבוש או שימוש לא אחראי בתכנים הלימודיים באתר.
למרות האמור לעיל, ומתוך רצון טוב, אם נתקלת בקשיים ביישום הקוד באתר מפאת מה שנראה לך כשגיאה או כחוסר עקביות נא להשאיר תגובה עם פירוט הבעיה באזור התגובות בתחתית המדריכים. זה יכול לעזור למשתמשים אחרים שנתקלו באותה בעיה ואם אני רואה שהבעיה עקרונית אני עשוי לערוך התאמה במדריך או להסיר אותו כדי להימנע מהטעיית הציבור.
שימו לב! הסקריפטים במדריכים מיועדים למטרות לימוד בלבד. כשאתם עובדים על הפרויקטים שלכם אתם צריכים להשתמש בספריות וסביבות פיתוח מוכחות, מהירות ובטוחות.
המשתמש באתר צריך להיות מודע לכך שאם וכאשר הוא מפתח קוד בשביל פרויקט הוא חייב לשים לב ולהשתמש בסביבת הפיתוח המתאימה ביותר, הבטוחה ביותר, היעילה ביותר וכמובן שהוא צריך לבדוק את הקוד בהיבטים של יעילות ואבטחה. מי אמר שלהיות מפתח זו עבודה קלה ?
השימוש שלך באתר מהווה ראייה להסכמתך עם הכללים והתקנות שנוסחו בהסכם תנאי השימוש.