מדריכים על פיתוח עסקי

איך לעבור מ-0 ל-1 כשאתה בונה את המיזם השאפתני שלך?

פיט תיל (Peter Thiel) נמנה על המייסדים של PayPal שנמכרה ל-eBay תמורת 1.5 מיליארד דולר. אחרי המכירה הוא הפך לאחד המקימים של פייסבוק, והיום הוא נחשב לאחד המשקיעים המובילים בטכנולוגיה בעולם. לפי קורות החיים שלו נראה שיש לו את הידע לבניית חברה מצליחה שתשפיע על העולם לטובה. את הרעיונות שלו הוא הפך לקורס שהוא לימד באוניברסיטה וגם לספר ששמו "מאפס לאחד" (Zero to one) שעליו מבוסס המדריך הנוכחי.

איך לעבור מ-0 ל-1 כשאתה בונה את המיזם השאפתני שלך?

כשל סאן פרנסיסקו - 9 שגיאות שתעשה בהקמת המיזם הטכנולוגי שלך

רשימה בלתי ממצה של השגיאות שמבצע כמעט כל יזם טכנולוגי על פי ספרו המצוין של היזם הסדרתי Jonathan Seigel "כשל סאן-פרנסיסקו" (The San Francisco fallacy)

איך להישאר קטן, גמיש ורווחי? על פי הספר rework

הספר rework הוא "ספר המתכונים" שמלמד כיצד ליצור חברה קטנה גמישה ורווחית, והוא כולל תובנות יוצאות דופן לגבי עולם העסקים. אני ממליץ עליו בחום.

כריכת הספר rework של jason fried

6 דרכים מוכחות מדעית להפוך את המוצר או הרעיון שלכם לוירלים ברשת

אם גם אתם רוצים לגלות כיצד לגרום למוצר הבא שלכם או לרעיון שאתם משתפים להפוך ללהיט ברשתות החברתיות אז כדאי שתקראו את המדריך הזה שמונה 6 דרכים מוכחות מדעית שיגרמו גם למוצר שלכם להפוך לוירלי ברשת, ולזכות בכמות בלתי נתפסת של שיתופים.

כיצד לנצח את השיטה כשאתה משווק את המוצר שלך באינטרנט?

זן חדש של אנשי מכירות משתלט על העולם. אילו מזמן לא אנשים שמציעים לך פריימרה נוצצת שבה החיוך של הדוגמנית בר ראלי מוכר לך את המוצר תמורת מיליון דולר במזומן בבנק, אלא שיטה שמשלבת מדע וטכנולוגיה כדי לפרוץ דרך לשימוש יום יומי בקרב מיליוני משתמשים בתקציבים נמוכים כפי שמיטיב להסביר Ryan Holiday בספר Growth hacker marketing שעליו נכתב המאמר.

תכנית שיווקית בעמוד אחד ע"פ הספר 1-page marketing plan

פרטו היה מתמטיקאי איטלקי שחי במאה ה-19 וגילה ש-20% מהאנשים באיטליה מחזיקים ב-80% מהקרקעות. העיקרון נקרא חוק פרטו, על שמו של האדם שגילה אותו, ומחקרים נוספים שנעשו מאז מוצאים שחלוקה של 20:80 במשאבים קיימת גם אצל מי שאינם איטלקים, וגם בין החברות הגדולות בעולם (אפל, גוגל, אמזון) לבין כל היתר.

מה שמעניין אותנו, בעלי העסקים, הוא שגם בעסק שלנו 20% מההשקעות מביאות 80% מהתוצאות. לכן, אם רוצים לקבל יותר תוצאות ומהר כדאי לרכז את המאמצים באותם 20% שמניבים את עיקר הרווחים.

אלן דיב מחבר הספר "The 1 page marketing plan" טוען שהמקום שבו כדאי להשקיע הוא בשיווק העסק. שיווק שנעשה באמצעות תוכנית מדוקדקת.

כריכת הספר 1 page marketing plan

ארבע הדיסציפלינות של הביצוע

לכולם יש רעיונות אבל רעיונות שלא מוציאים אל הפועל הם חסרי תועלת. לצערנו, רק מעטים מסוגלים לממש את הרעיונות שלהם. במדריך זה מובאת שיטה להוצאה אל הפועל של היעדים שלנו.

כיצד למצוא רעיונות חדשניים לעסקים?

במיוחד בשביל אותם האנשים שרוצים להיות יזמים אבל לא יודעים מהיכן להתחיל הכנתי את הרשימה הבאה של השיטות החביבות עליי כשאני מנסה לצפות הזדמנויות עסקיות.

כישורי חיים - רעיונות ששווה לשתף

המדריכים בסדרה מוקדשים באהבה לכל מי שמאמין שניתן להיות אדם טוב יותר ומוכן להשקיע את הזמן והמאמץ בשיפור אורחות חייו.

 

הוסף תגובה חדשה

 

= 5 + 7